Tien ‘best practices’ voor succesvolle Performance-Max-campagnes

Tien ‘best practices’ voor succesvolle Performance-Max-campagnes

Performance Max is een potentieel krachtig middel om je campagnes op een efficiënte manier te regelen. Maar daarvoor is het wel zaak om een aantal zaken zorgvuldig te regelen.

Read full article (Tien ‘best practices’ voor succesvolle Performance-Max-campagnes)
Bureaus: open je armen voor ‘in-housing’

Bureaus: open je armen voor ‘in-housing’

De trend van ‘in-housing’ vormt een uitdaging voor marketingbureaus. Maar tegenstribbelen heeft geen zin. Omarm de trend en bied nieuwe diensten aangepast op de deze ontwikkeling.

Read full article (Bureaus: open je armen voor ‘in-housing’)
Halvering kijkcijfers Champions League door nieuwe manier van kijken

Halvering kijkcijfers Champions League door nieuwe manier van kijken

Niet alleen de Nederlands clubs hadden gehoopt op een betere start van het nieuwe Champions League seizoen, ook Ziggo Sport en Ad Alliance hadden gehoopt op meer.

Read full article (Halvering kijkcijfers Champions League door nieuwe manier van kijken)
Het juiste retailmediaplatform voor je merk

Het juiste retailmediaplatform voor je merk

Het grote aanbod aan retailmediaplatformen brengt nieuwe uitdagingen met zich mee. Hoe kies je het juiste platform: het platform dat past bij je merk en aansluit op je doelen op de lange termijn?

Read full article (Het juiste retailmediaplatform voor je merk)
De stand van retailmedia halverwege 2024

De stand van retailmedia halverwege 2024

Retailmedia zijn dé trend van het afgelopen jaar, die de aandacht trekken van zowel marketeers als retailers. Retailmedia hebben de afgelopen jaren een aanzienlijke groei en transformatie doorgemaakt.

Read full article (De stand van retailmedia halverwege 2024)